Meteoroloji uyardı! Kavurucu sıcaklar geliyor: 45 dereceyi göreceğiz

Mevsim normalleri üstünde seyreden sıcak hava, önümüzdeki günlerde daha da bunaltacak. Termometrelerin güneş altında 45 dereceyi bulması beklenirken, uzmanlardan uyarı üstüne uyarı geliyor.

0:00

--:--

Son Güncelleme: 23.06.2026 - 11:02

editor avatar
Merve Yaz

Editör

NSosyal Logo
Meteoroloji uyardı! Kavurucu sıcaklar geliyor: 45 dereceyi göreceğiz
  • Türkiye genelinde yeni bir sıcak hava dalgası etkili olurken özellikle batı bölgelerinde sıcaklıklar yükseliyor.
  • Marmara, Batı Karadeniz ve İç Anadolu’da sıcaklıkların 2-3 derece artması beklenirken, İstanbul ve Ankara’da 30 derece, İzmir’de 34, Aydın’da ise gölgede 36 dereceye ulaşacağı belirtiliyor.
  • Uzmanlar, Antalya’da kuru rüzgar nedeniyle orman yangını riskine karşı uyarırken; Doğu Anadolu ve Doğu Karadeniz’de yer yer gök gürültülü sağanakların görüleceğini ifade ediyor.


Türkiye yeni bir sıcak hava dalgasına giriyor. Başta batı bölgelerinde olmak üzere yurt genelinde hava sıcaklığı artıyor.

Uzmanlar, sıcaklıkların bir kademe daha artacağını dile getirdi. Marmara, Batı Karadeniz ve İç Anadolu'da sıcaklık 2-3 derece artış gösterecek. Rüzgarlar da poyraz ve karayel yönünden eserek serinlik verecek.

Orman yangınlarına dikkat

İstanbul ve Ankara'da sıcaklıkların 30 derece civarında olacağı, gölgede İzmir 34, Aydın 36 derece, güneşin altında ise 45 dereceyi görecek.

Antalya'da bugün ve yarın rüzgar kuru esecek. Uzmanlar orman yangınlarına karşı dikkatli olunması gerektiği konusunda uyardı.

Bugünden itibaren Erzincan, Van, Sivas, Erzurum ve Adana'da gök gürültülü yağışların yağacak, Doğu Karadeniz'de ise hafta sonuna doğru yağışlı havaları etkili olacak.

Kaynak:

GDH Haber

Next

GDH Digital NSosyal hesabını takip edebilirsiniz.

Takip Et
Loading Spinner