Uraloğlu’ndan Hürmüz’deki Türk gemileri için açıklama
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan gemilere ilişkin açıklamada bulundu. Bakan Uraloğlu, “Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.