Diyarbakır Valiliği il genelinde suya girilmeyi ve yüzmeyi yasakladı
Diyarbakır Valiliği, yaz aylarında hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla birlikte artış gösteren boğulma olaylarının önüne geçmek amacıyla radikal bir karar aldı.