Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü: Lağım İstanbul'a gidiyor
Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü: Sevgili İstanbullular; Bu kanalizasyon ve lağım suyu (Düzce Konuralp Bölgesi) önce Melen'e, Melen'den de İstanbul'a içme suyu olarak gidiyor. Bilginiz olsun.
Son Güncelleme: 17.01.2025 - 01:29
Kaynak:
GDH Haber
etiketler
İLGİLİ HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan İstanbul’a yeni metro müjdesi
Son dakika Sakarya deprem haberleri | Sakarya'da deprem mi oldu, kaç şiddetinde, merkez üssü neresi? | Düzce'de de hissedildi
Erdoğan ücretsiz ulaşım tarihini açıkladı! Yeni metroda duraklar ve süreler belli oldu
İşte dünyanın en yaşanılır şehirleri! Türkiye'den bir kent listeye damga vurdu
Guinness için geri sayım başladı! Rekor İstanbul'da horonla kırılacak
Uzak olsa da fark etmiyor: Bu bölgeler revaçta!
DİĞER HABERLER
İstanbul'da 4 organize suç örgütüne operasyon! Yağma ve tehdit şüphelileri yakalandı
Seferihisar Belediyesindeki rüşvet soruşturmasında İmar Müdürü tutuklandı
Isparta'da masaj salonlarına dev fuhuş operasyonu
18 yıl sonra gelen adalet: Kayıp kadının cinayete kurban gittiği ortaya çıktı
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay Dünya Belediyeler Birliği Başkanı seçildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan Polis Akademisi Mezuniyet Töreni'nde konuştu
Ankara'da NATO Zirvesi boyunca hastaneler kapalı mı olacak? İl Sağlık Müdürlüğü açıkladı!
Son dakika Apple zam bilgileri | Apple zam mı yaptı, MacBook, iMac, Mac Studio, iPad fiyatları ne kadar, kaç TL oldu?
Süper Loto sonuçları açıklandı! 25 Haziran MPİ Süper Loto sonuçları sorgulama sayfası
AK Parti'ye yeni katılımlar: Nevşehir, Keçiören ve Keşan Belediye Başkanları AK Parti’ye katıldı


