Nevşehir ve Keçiören Belediye Başkanları AK Parti’ye katıldı
Ankara'da siyaset arenası, yerel yönetimlerdeki güç dengelerini kökten değiştirecek büyük bir transfer dalgasına sahne oldu. Kendi partilerinden istifa etme kararı alan bir il ve iki büyük ilçe belediye başkanı, siyasi yolculuklarına iktidar partisi çatısı altında devam etme kararı aldı.
AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı, bu tarihi katılımlar nedeniyle hareketli saatler yaşadı. Siyasetin önemli figürleri arasında yer alan;
- Rasim Arı (Nevşehir Belediye Başkanı),
- Mesut Özarslan (Ankara Keçiören Belediye Başkanı),
- Mehmet Özcan (Edirne Keşan Belediye Başkanı),
resmi katılım işlemlerini gerçekleştirmek üzere AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.
Rozetleri Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı
Toplantı salonunda büyük bir coşkuyla karşılanan belediye başkanlarının katılım töreninde sahneye Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan çıktı. Yerel yönetimlerin önemine her fırsatta dikkat çeken Erdoğan, AK Parti saflarına katılan üç belediye başkanının rozetlerini bizzat kendi elleriyle taktı.
Kürsüden yeni yol arkadaşlarına seslenen ve katılım dolayısıyla duyduğu memnuniyeti dile getiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, salondan büyük alkış alan ilk mesajında şu ifadeleri kullandı:
"Bugün yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basıyoruz. Hepsine tek tek 'AK Parti'ye hoş geldiniz' diyorum."
Gerek İç Anadolu’nun stratejik kenti Nevşehir’de gerekse Ankara’nın en büyük metropol ilçelerinden biri olan Keçiören ve Trakya’nın kritik noktası Keşan’da yaşanan bu katılım hamlesi, muhalefet kulislerinde geniş yankı uyandırırken, AK Parti’nin yerel yönetimlerdeki elini belirgin bir şekilde güçlendirdi.

