Hijyen kurallarına aykırı şekilde saklanan etlere el konuldu
Gaziantep'te Şahinbey Belediyesi'nin tarafından gerçekleştirilen denetimde uygun şartlarda muhafaza edilmeyen ve hijyen kurallarına aykırı şekilde saklanan etlere el konuldu. İşletme hakkında işlem başlatıldı.
Son Güncelleme: 12.03.2025 - 15:34
Kaynak:
İHAİLGİLİ HABERLER
Şahinbey Belediyesi, Migros'u 3 gün kapattı!
Şahinbey Belediyesi, ayıplı ürün satanlara ceza uygulayacak
Ticaret Bakanlığı'ndan restoranlara "servis ücreti" denetimi: Taviz verilmeyecek
İstanbul'da en çok tüketilen meyve ve sebze belli oldu
Gaziantep'te deprem mi oldu? AFAD açıkladı: 4,6 büyüklüğündeki deprem sonrası olumsuz bir durum bulunmuyor
Gaziantep'te Suriye Başkonsolosluğu açıldı
DİĞER HABERLER
Antalya’da öğretmen eşini ve kayınpederini pompalı tüfekle hayattan kopardı
İstanbullular dikkat! M11 metro hattı 4 gün kapalı
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik'ten AP’li parlamentere sert tepki
24 yıl aradan sonra ilk! Turkcell’le Kapadokya’da milli maç coşkusu
Meteorolojiden birçok bölge için gök gürültülü sağanak yağış uyarısı
Özgür Özel kurultay harekete geçiyor! İmzaları CHP Genel Merkez'e teslim edecek
Başıboş köpek dehşeti! Yaşlı kadının kolunu kopardı
Bakan Murat Kurum İzmit Körfezi'ndeki dip çamuru temizliğini su altı dalışıyla inceledi
Şemdinli’de dehşet: Kayınpederinin evini basan uzman çavuş dört kişiyi öldürdü
Muğla’da KADES ihbarına giden polis memuru silahlı saldırıda şehit oldu




