Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!

Muş'un Taşoluk köyünde havaların ısınmasıyla birlikte açan gelincikler, tarım arazilerini uçsuz bucaksız kırmızı bir örtüyle kapladı.

Son Güncelleme: 02.06.2026 - 23:58

NSosyal Logo
Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!  - 1. fotoğraf
1

Muş'ta havanın ısınması ve yağışların durmasıyla birlikte doğa adeta uykusundan uyandı. Kentin birçok noktasında açan gelincikler, tarım arazilerini uçsuz bucaksız bir kırmızı örtüyle kapladı. Görenleri kendine hayran bırakan bu görsel şölen, kartpostallık manzaralar ortaya çıkardı.

Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!  - 2. fotoğraf
2

Muazzam manzaranın merkez üssü ise Taşoluk köyü oldu. Havaların ısınmasıyla birlikte köyün çevresindeki geniş alanlar, yeşille kırmızının en güzel tonlarını bir araya getirdi. Yağışların ardından gelen bu doğal güzellik, köyün çehresini tamamen değiştirdi.

Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!  - 3. fotoğraf
3

Kırmızıya bürünen ovalar ve tarlalar, kısa sürede fotoğraf meraklılarının uğrak noktası haline geldi. En güzel kareyi yakalamak ve bu anı ölümsüzleştirmek isteyen fotoğraf tutkunları, ekipmanlarıyla birlikte Taşoluk köyünün yolunu tuttu.

Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!  - 4. fotoğraf
4

Taşoluk Köyü Muhtarı İsa Ağace, doğanın sunduğu bu estetik görüntünün köye büyük bir canlılık getirdiğini belirtti. Geniş arazileri kaplayan gelinciklerin vatandaşlardan yoğun ilgi gördüğünü söyleyen Ağace, oluşan muazzam atmosferi ve ilgiyi anlattı...

Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!  - 5. fotoğraf
5

Muhtar Ağace, gelincik tarlalarının sadece bir seyir zevki sunmadığını, aynı zamanda bir sosyal yaşam alanına dönüştüğünü vurguladı. Ziyaretçilerin kırmızı örtüyle kaplanan bu büyüleyici alanlarda aileleriyle birlikte piknik yaparak doğanın tadını çıkardığını ifade etti.

Muş'ta doğa kırmızıya büründü: Görenler tarlalara akın ediyor!  - 6. fotoğraf
6

Bölgeyi ziyarete gelen Nurten Ekici ise karşılaştığı manzarayı "muazzam" olarak nitelendirdi. Doğanın tadını çıkardıklarını ve bol bol fotoğraf çektiklerini söyleyen Ekici, "Herkesin bu güzelliği görmesi gerekiyor" diyerek tüm doğaseverleri Muş'taki bu görsel şölene davet etti.

Kaynak:

Anadolu Ajansı

GDH Digital'i sosyal medyadan takip edin!

Loading Spinner