53 yaşındaki kadın ikiz bebek dünyaya getirdi
Şanlıurfa'da 53 yaşındaki bir kadın, yardımcı üreme teknikleri (IVF) ile oluşmuş ikiz gebeliğiyle kliniğe başvurdu. Kadın, 38. gebelik haftasında herhangi bir komplikasyon gelişmeden, elektif sezaryen ile iki sağlıklı bebek dünyaya getirdi.
Son Güncelleme: 10.07.2025 - 12:56
Kaynak:
AAİLGİLİ HABERLER
13 ilde dolandırıcılık operasyonu! 1 milyar TL'lik mal varlığına el konuldu
Şanlıurfa'da eğitime fırtına molası: 4 gün daha uzatıldı
Bakan Göktaş açıkladı! Sel bölgesine 55 milyon liralık kaynak aktarıldı
Şanlıurfa'nın Halfeti ilçesinde 70 yaşındaki adam başıboş köpek saldırısından kurtarıldı
Bu kadarına da ‘pes’ dedirten yöntem! Kaçak elektrikle araç şarj ettiler
Şanlıurfa'da sahte askerlik raporu operasyonu düzenlendi
DİĞER HABERLER
Üç ülke birden arıyordu: İstanbul Havalimanı'nda yakalandı!
Antalya’da öğretmen eşini ve kayınpederini pompalı tüfekle hayattan kopardı
İstanbullular dikkat! M11 metro hattı 4 gün kapalı
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik'ten AP’li parlamentere sert tepki
24 yıl aradan sonra ilk! Turkcell’le Kapadokya’da milli maç coşkusu
Meteorolojiden birçok bölge için gök gürültülü sağanak yağış uyarısı
Özgür Özel kurultay harekete geçiyor! İmzaları CHP Genel Merkez'e teslim edecek
Başıboş köpek dehşeti! Yaşlı kadının kolunu kopardı
Bakan Murat Kurum İzmit Körfezi'ndeki dip çamuru temizliğini su altı dalışıyla inceledi
Şemdinli’de dehşet: Kayınpederinin evini basan uzman çavuş dört kişiyi öldürdü




