Bodrum'da "Denize En Çok Mavi Yakışır" etkinliği: 241 kilogram atık çıkarıldı!

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, "Denize En Çok Mavi Yakışır" sloganıyla 11 yıldır sürdürülen deniz temizlik çalışmaları devam ediyor. Yahşi Sahili'nde düzenlenen son etkinlikte, Bodrum Belediyesi gönüllü dalış ekibi tarafından deniz dibinden 241 kilogram atık çıkarıldı.

Son Güncelleme: 04.06.2025 - 18:01

NSosyal Logo
Bodrum'da "Denize En Çok Mavi Yakışır" etkinliği: 241 kilogram atık çıkarıldı! - 1. fotoğraf
1

Dalgıcın denizden araç lastiği çıkardığı an.

Bodrum'da "Denize En Çok Mavi Yakışır" etkinliği: 241 kilogram atık çıkarıldı! - 2. fotoğraf
2

Dalgıçlar, denizden cam ve plastik şişeler, içecek kutuları ve hatta bir araba lastiği gibi çeşitli atıkları temizledi. Bu çalışmalar, Bodrum'un eşsiz maviliğini korumak adına büyük önem taşıyor.

Bodrum'da "Denize En Çok Mavi Yakışır" etkinliği: 241 kilogram atık çıkarıldı! - 3. fotoğraf
3

Temizlenen atıklar arasında inşaat demiri dikkat çekti.

Kaynak:

GDH Haber

GDH uygulamasını indir,

gelişmelerden anında haberdar ol!

Loading Spinner