- Gaziantep'te iki genç grubun kavgasında 17 yaşındaki Eyüp Arıcı hayatını kaybetti.
- Eyüp’ün babası, oğlunun altı kişi tarafından bıçaklandığını, ardından pompalı tüfekle vurulduğunu öne sürdü.
- Baba, Eyüp’ün kalbinin söküldüğünü ve aort damarının kesildiğini iddia etti.
- Olayla ilgili üç kişi tutuklandı, üç kişi ise adli kontrolle serbest bırakıldı.
Gaziantep’in Şehitkamil ilçesi Atatürk Mahallesi’nde iki genç grup arasında çıkan tartışma kısa sürede şiddetlendi.
Tartışmanın büyümesiyle birlikte iki genç bıçakla yaralandı.
Yaralılar ambulansla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Eyüp Arıcı tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı
Ağır yaralanan 17 yaşındaki Eyüp Arıcı, doktorların tüm müdahalelerine rağmen hayatını kaybetti.
Gencin ölüm haberini alan ailesi ve yakınları hastaneye akın etti. Öfkeye kapılan bazı kişiler sağlık çalışanlarına saldırdı, bu nedenle hastanede yoğun güvenlik önlemi alındı.
Eyüp’ün cenazesi otopsi için Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.
Baba: “6 kişi araya alıp üstüne çullandı”
Eyüp Arıcı’nın babası, oğlunun cinayete kurban gittiğini söyleyerek vahşet dolu ifadelerde bulundu. Baba, olayın 9 Şubat gecesi saat 19.30’da meydana geldiğini belirterek şunları söyledi:
“Benim oğlum Eyüp Arıcı’yı 6 kişi bıçakladı, ardından pompalı ile sıktılar. Önce konuşmak için çağırdılar, sonra arkasından bıçakladılar. Silah, bıçak ve aletlerle üç araba geldiler. Oğlumun üzerinde hiçbir kesici alet yoktu. Vücudu kan içinde, dakikalarca darbedildi. Kalbini bıçakla sökmüşler, aort damarını kesmişler.”
3 tutuklama, 3 adli kontrol kararı verildi
Cinayet Büro Amirliği ekipleri olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı. Kaçan şüphelilerden altısı yakalandı.
Zanlılardan üçü tutuklanarak cezaevine gönderildi, üçü ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Soruşturma sürüyor.

