İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı

İzmir Büyükşehir Belediyesine bağlı iştiraklerde çalışan işçilerin başlattığı grev üçüncü gününde sürüyor. Grev nedeniyle kent merkezindeki Alsancak, Kıbrıs Şehitleri Caddesi ve Kordon gibi bölgelerde çöpler sokaklarda birikti.

Son Güncelleme: 31.05.2025 - 17:44

NSosyal Logo
İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 1. fotoğraf
1

İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı yaklaşık 23 bin işçinin grevi devam ediyor.

İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 2. fotoğraf
2

Grev nedeniyle Alsancak, Kıbrıs Şehitleri Caddesi ve Kordon gibi bölgelerde çöpler birikti.

İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 3. fotoğraf
3

Kentte ulaşım, temizlik, park ve bahçe, fen işleri gibi birçok hizmet aksadı.

İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 4. fotoğraf
4

Çöp yığınları ve kötü koku oluştuğu, çöplerin kaldırım ve yollara taştığı gözlemlendi.

İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 5. fotoğraf
5

Grev etkisiyle kentte yaşam olumsuz etkilendi.

İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 6. fotoğraf
6

İşçiler kararlılığını sürdürürken kent hizmetlerinin aksaması çöp yığınlarının oluşmasına sebep oldu.

İzmir'de işçiler grevde, çöpler ortada kaldı - 7. fotoğraf
7

Kentin en işlek noktalarından Konak ilçesindeki Alsancak, Kıbrıs Şehitleri Caddesi ve Kordon bölgesinde oluşan çöp yığınları tepkilere neden oldu

Kaynak:

GDH Haber

GDH uygulamasını indir,

gelişmelerden anında haberdar ol!

Loading Spinner