Yola bırakıp gittiği araca 3 dilde 'Ben eşeğim' yazılı kağıt yapıştırdılar
İstanbul Şişli'de bir sürücü, lüks aracını tek yönlü yola bırakıp gitti. Sürücü 48 saat boyunca aracının yanına gelmeyince duruma sinirlenen çevredeki esnaf ise aracın üstüne Türkçe, İngilizce ve Rusça 'Ben eşeğim' yazılı kağıtlar yapıştırdı.
Son Güncelleme: 29.05.2025 - 17:56
Kaynak:
DHAGDH Digital Telegram kanalına abone olabilirsiniz.
etiketler
İLGİLİ HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan İstanbul’a yeni metro müjdesi
Erdoğan ücretsiz ulaşım tarihini açıkladı! Yeni metroda duraklar ve süreler belli oldu
İstanbul Adalar Belediyesi'nde rüşvet ve irtikap operasyonu: Belediye Başkanı gözaltına alındı
İşte dünyanın en yaşanılır şehirleri! Türkiye'den bir kent listeye damga vurdu
Guinness için geri sayım başladı! Rekor İstanbul'da horonla kırılacak
Uzak olsa da fark etmiyor: Bu bölgeler revaçta!
DİĞER HABERLER
18 yıl sonra gelen adalet: Kayıp kadının cinayete kurban gittiği ortaya çıktı
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay Dünya Belediyeler Birliği Başkanı seçildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan Polis Akademisi Mezuniyet Töreni'nde konuştu
Ankara'da NATO Zirvesi boyunca hastaneler kapalı mı olacak? İl Sağlık Müdürlüğü açıkladı!
Son dakika Apple zam bilgileri | Apple zam mı yaptı, MacBook, iMac, Mac Studio, iPad fiyatları ne kadar, kaç TL oldu?
Süper Loto sonuçları açıklandı! 25 Haziran MPİ Süper Loto sonuçları sorgulama sayfası
AK Parti'ye yeni katılımlar: Nevşehir, Keçiören ve Keşan Belediye Başkanları AK Parti’ye katıldı
Dışarıda yemek yiyenler dikkat! 1 Temmuz'da her şey değişiyor
GTA 6 fiyatları ne kadar, kaç TL'ye satılacak? GTA 6 Türkiye'de satışa çıktı mı?
Gökhan Türkmen eski şirket müdüründen şikayetçi oldu! Tehdit mesajları ortaya çıktı


