Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen uyuşturucu soruşturmasında şüpheli oldu.
Denizli hakkında “uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanılmasını kolaylaştırma” ile “kullanmak için uyuşturucu veya uyarıcı madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak ya da kullanmak” suçlarından işlem başlatıldı.
Çeşme’nin ilk kadın belediye başkanı olan Denizli, şüpheli sıfatıyla ifadesinin alınması için İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’na çağrıldı.
Hakkında gözaltı kararı bulunmayan Denizli’nin, bir hafta içinde başsavcılığa müracaat etmesi istendi.
“Benim herhangi bir sıkıntım yok”
İfadeye çağrılan Lal Denizli Sözcü TV muhabiri Gamze Elçi'ye konuştu:
"Ankara’daydım, şimdi Çeşme’ye dönüyorum. Yarın tebligatı alacağım. Konunun ne olduğunu bilmiyorum.
Beni aradılar, 'İfade vermeniz lazım' dediler. Tanık mıyım, sanık mıyım, hiçbir bilgim yok.
Çağrılırsak gideriz. Benim herhangi bir sıkıntım yok."

