
Avustralyalı kadın tutuklandı. Fotoğraf: Queensland Polis Departmanı
Sahte hastalık senaryosu yaratan Avustralyalı kadının, bu yolla 37 bin doların üzerinde bağış topladığı ortaya çıktı.
Para toplamak için çocuğunu zehirledi
Avustralya basınına göre, 34 yaşındaki sosyal medya fenomeni kadın, bebeğinin ölümcül bir hastalığı olduğunu iddia ederek takipçilerinden yardım istedi. "Büyük sıkıntı ve acı" içinde olduğu öne sürülen bebeğin görüntü ve fotoğraflarını sosyal medyada paylaşan kadın, bağış kampanyası düzenledi.

Sağlık personelinin şüphesi suçu ortaya çıkardı
Ekim 2024'te bebeğin ciddi bir sağlık problemi nedeniyle Brisbane'de bir hastaneye kaldırılması üzerine, sağlık çalışanları olayda bir anormallik fark etti. Yapılan incelemelerde, bebeğe geçen yıl 6 Ağustos ile 15 Ekim arasında tıbbi onay olmadan çeşitli ilaçlar verildiği tespit edildi. Bu durum, annenin suistimalini açığa çıkardı.
Yetkililer, kadının takipçilerinden topladığı paranın miktarını 37 bin doların üzerinde olarak açıkladı. İşkence, zehirleme, çocuk istismarı ve dolandırıcılık gibi ağır suçlamalarla karşı karşıya kalan kadın, gözaltına alındı. Mahkeme sürecinin yarın başlaması bekleniyor.


